• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Majsan72

Kunnig medlem
Poäng: 197
Blev medlem
18 Juli 2022
Meddelanden
153
Mottagna reaktioner
67
Poäng
197
Jag har ff som skal försvinna idag, men ligger fortfarande på stabila 25,4 :(
 

Hemmes

Kunnig medlem
Poäng: 112
Blev medlem
20 Mars 2022
Meddelanden
123
Mottagna reaktioner
28
Poäng
112
Kan uc sjunka när sista förfrågan blir tre månader? Eller spelar det ingen roll när sista togs..?
 

Brorsan

V.I.P
Poäng: 617
Blev medlem
12 Maj 2019
Meddelanden
996
Mottagna reaktioner
632
Poäng
617
Jag har ff som skal försvinna idag, men ligger fortfarande på stabila 25,4 :(
Det beror på hur många du har men kanske även på vem som som gjort förfrågan samt vilken summa.
Har du 15 ff och en försvinner så gör det ju inte så stor skillnad. Har du 3 och en försvinner gör det större skillnad, men då är det troligen andra saker som påverkar betyget så hårt att det kanske inte gör nån större skillnad ändå.
 

Majsan72

Kunnig medlem
Poäng: 197
Blev medlem
18 Juli 2022
Meddelanden
153
Mottagna reaktioner
67
Poäng
197
2 misskötta krediter och 2 anmärkningar.
Dessa ställer till det, kanske högt underskott med?
Förmodligen, tack o lov lär 1 misskött och 1 anmärkning försvinna inom kort. Men jag har tack vara mitt extra jobb ökat inkomsten med 14 000 netto sen september 2022. Betald ner 247 000 i skulder. Men UC lika usel. Sen kan det ju kvitta då jag inte tänker ta några blankolån igen någonsin. Skulle bara önska att UC förbättrades lite i takt med minskade skulder.
 

Tomtom72

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
23 April 2023
Meddelanden
584
Mottagna reaktioner
310
Poäng
487
Förmodligen, tack o lov lär 1 misskött och 1 anmärkning försvinna inom kort. Men jag har tack vara mitt extra jobb ökat inkomsten med 14 000 netto sen september 2022. Betald ner 247 000 i skulder. Men UC lika usel. Sen kan det ju kvitta då jag inte tänker ta några blankolån igen någonsin. Skulle bara önska att UC förbättrades lite i takt med minskade skulder.
Ett samlingslån kan ju vara ok om du har höga räntor idag. Men om du amorterar som du gör så kanske allt är betalt när anmärkningarna försvunnit.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp